Obserwatorzy

środa, 10 czerwca 2015

Prosty sposób na zbyt twardą kredkę do oczu...

Chyba każdej z nas się kiedyś to zdarzyło- widzimy piękną kredkę do oczu, decydujemy się na wydatek i co się okazuje? Że draństwo tak twarde, że operować się nie da.
Mam tak z większością kredek do oczu. Nawet jeśli wydaję mi się odpowiednia to już na powiece przejechać taką kredką- oto wyzwanie!

Tak jak pisałam wyżej problem sprawia mi twardość kredek do oczu. Ale zdarza się, ze pigmentowanie takiej kredki okazuje się za słabe. Wtedy muszę przejechać po powiece kilkakrotnie- co, jak można się domyślić dla delikatnej skóry jest katorgą!
Wcześniej próby rozprowadzenia koloru na oczach kończyły się ich łzawieniem i zaczerwienieniem.
jak sobie z tym poradzić?

Bardzo prosta metoda:
Co będzie potrzebne?
1. Wasza kredka, której zamierzacie użyć.
2. Zapalniczka

Przykładamy kredkę nad ogień, tak "raz dwa" Dosłownie na sekundę. To wystarczy. Teraz  czekamy około 15 sekund i nakładamy kredkę na powiekę. Kolor nie dość, że łatwo się nakłada, to jest dużo bardziej widoczny i trwały! ;)
Być może nie odkryłam Ameryki, pewnie większość z was o tym wie. A może słyszałyście ale nie próbowałyście nigdy?
Mnie to bardzo ułatwia makijaż oczu :D



Trwają rozdania! Serdecznie zapraszam:
 Linki na dole:
http://gabissxv.blogspot.com/2015/06/rozdanie-0306-1707.html

http://www.odcienienude.pl/2015/06/spoznione-rozdanie-urodzinowe-wygraj.html

13 komentarzy:

  1. Pierwsze słysze:D ale grunt że działa!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy sposób ja ma z reguły za miekką i wkłądma do lodówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie słyszałam o tym sposobie, więc na pewno wykorzystam tą radę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysl ! Tego jeszcze nie probowalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszę ale na szczeście zawsze udawało mi sie odpowiednia kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ciesze się! :)
      Ja niestety mam bardzo wrażliwe oczy i wszystko zbyt twarde.. :(

      Usuń
  6. Ja zaś mam patent na łatwiejsze temperowanie - lodówka.
    A zbyt twarde kredki mi zwykle miękną gdy w nie dmuchnę suszarką.
    W sumie to loteria jaka się trafi. Essence chyba mogę polecić, są bardzo miękkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To jak mówisz, że miękkie to muszę wypróbować!:)

      Usuń
  7. Przeczytałam z ogromną ciekawością, bo moja ostatnia kredka to niewypał!

    OdpowiedzUsuń

  8. "Liczba kanalizacji sanitarnej w Dammam "?
    To chyba miało być jakieś obraźliwe zdaje się.

    OdpowiedzUsuń